Liga Cs-Mania !

Jest to forum poświęcone lidze

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2009-12-21 18:22:24

KsivieR

Administrator

Zarejestrowany: 2009-12-21
Posty: 9
Punktów :   

Regulamin

1 .# Mecze
W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR12 dwie mapy klanowe.
Liczą się wygrane mapy , nie punkty.
Mecze rozgrywamy na swoich wcześniej przygotowanych serwerach!
1b. W ćwierćfinale i półfinale mecze nadal rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR 12 dwie mapy klanowe.
Tutaj również liczą się wygrane mapy nie punkty.

1c. W finale oraz meczu o 3 miejsce gramy 2 mapy klanowe + 3 mapa wylosowana przez admina ligi! Liczą się wygrane mapy , nie punkty.



2.# Punktacja
2a. Faza grupowa:
Wygrana - 3 pkt.
Remis - 1 pkt .
Porażka - 0 pkt.


3. # Mapy:
de_dust2, de_nuke, de_cbble, de_inferno, de_train , de_tuscan , de_cpl_mill



4. # Cheaty
4a. Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat`u drużyna dostaje automatycznego bana w lidze.


5. # Skrypty
5a. Nie wolno używać takich skryptów takich jak:
* no recoil
* bunnyhop
* burst fire
* 180 turn script
* awp fast zoom script


6. # Gracze
6a. Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie 8 graczy (5 + 3 rezerwa)
6b. Dopisywanie graczy po starcie ligi jest możliwe w każdej fazie gry lecz z wyprzedzeniem do 12h przed meczem a nie na ostatnią chwilę.


7. # Konfiguracja serwera
7a. Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl 5on5 mr12/mr15" lub „cfg cb”. Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o.

mp_fadetoblack może być ustawione na 0


8. # W/O
8a. Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, proszę pisac na forum w temacie tego meczu.


9. # HLTV / Dema
9a. Na każdym meczu powinno być HLTV.


9b. Gdy na meczu z jakiegoś uzasdanionego powodu nie będzie HLTV, to trzeba nagrywać demka po przez record. Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Maksymalnie można poprosić o demka 3 graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz. Na dostarczenie demek drużyna ma 24h ! Nie będzie żadnych wyjątków !


10. # Zachowanie graczy
10a. Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów. Traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Gdy jednak ktoś będzie kogoś obrażał podczas meczu czy też na forum proszę o zrobienie screena (zachowanie te będzie odpowiednio ukarane czyli 4 pkt. karne i Ostrzeżenie, 2 żółte kartki są równoważne wyrzuceniem z ligi).


10b. Nie wolno używać przekleństw w stronę drużyny przeciwnej podczas wystartowaniu meczu (tzn. po napisie LIVE piszemy wyłącznie na team_say)


11. # Czas podawania wyników meczy
11a. Wyniki meczy grupowych jak i meczy poza grupowych TRZEBA wpisać na forum w odpowiedni temacie odrazu po zakończeniu meczu. Nie zapisanie wyniku przez obie drużyny w ten sam dzień kiedy odbywają się mecze traktuje mecz jako remis i dziele pkt. Czas na napisanie wyników meczy grupowych wynosi 12 godziny.
11b. Wyniki meczów fazy play off podajemy od razu po zakończeniu meczu.


12. # Ustawienia gracza
Oto ustawienia gracza jakich jest zobowiązany w czasie meczu posiadać:
ex_interp 0.01 - 0.05
cl_updaterate 80 - 101
cl_cmdrate 80 - 101
Grafika ustawiona na 32 bity.

13. # Cl i vCL każdego klanu
13a. Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.


14. # Dyskusje
14a. Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj, że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!


15. # Media z meczu
15a. W poście meczu umieszczone musi być :
- screeny statusu
- dema nalezy przechowywac przez 24 godz od daty meczu
- obrażanie rywali -1 runda wyzwisko uwiecznione na screen


16 . # Spóźnienia
16a. Dozwolone jest spóźnienie się team`u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.Dozwolona jest przerwa
5 minutowa pomiędzy mapami!


17. # Start ligi
17a. Liga ruszy wraz z zapisaniem się 16 drużyn!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pw-b12.pun.pl www.byledoprzerwy.pun.pl www.nokiae65.pun.pl www.nakamasoul.pun.pl www.tibiagalaxy.pun.pl